Lego House – Masseansættelse til sæsonen

 
 
Samtidig bad de ansøgerne om at prioritere de roller, som de egnede sig bedst til.

På den måde kunne LEGO House nemt danne sig et overblik over mængden af ansøgere og herfra invitere udvalgte til et åben hus assessment arrangement.

Alt i alt en succesfuld rekruttering af dygtige, unge medarbejdere. Så succesfuld at LEGO House efter rekrutteringen fik produceret en video med en samling af de mange kreative ansøgningsvideo-bud, som de kunne bruge både internt og eksternt til inspiration.

 
 

Er du blevet inspireret til din egen rekruttering?

Kontakt os

Mød ansøgerne i øjenhøjde og med højt humør og få fantastiske videoansøgninger tilbage.

Der er ingen tvivl om at LEGO House har et stærkt brand. Men man må alligevel skille sig ud, når man skal rekruttere massivt til sæsonen.

Derfor lavede vi en action pakket video med Peter, en ung medarbejder, som i bedste LEGO House stil tog os rundt i huset og præsenterede de forskellige, ledige stillinger.
Tonen var ungdommelig, frisk og imødekommende.

Videoen var ekstremt populær på de sociale medier. Den nåede ud til mere end 280.000 personer og havde mere end 60.000 videovisninger på mindre end en måned.

LEGO House bad om videoansøgninger fra kandidaterne, og fik over 80 fantastiske, kreative og charmerende bud.