Claus Meyer Holding / Mission CPH – Mand over bord

 
 

Byd på dig selv – det er god Employer Branding

I den nordlige ende af The Standard, åbnede Claus Meyer Holding en ny restaurant under navnet ”Mission”. Naturligvis skulle holdet være plads inden restauranten åbnede – tjenere, bartendere og værtinder. Men hvordan sælger man en restaurant, der endnu ikke findes?

Chefkokken, Alex valgte at byde på sig selv. Stå frem og fortælle om sine visioner for stedet.

Rekrutteringsvideoen skulle skabe en ligeså uhøjtidelig stemning, som gæsterne skal føle i restauranten og de ansatte skal mestre i udførelsen af deres arbejde.

Vi måtte til vands – filmede restauranten fra vandsiden – og Alex sprang i vandet.

Til medieplanen havde vi derfor også materiale, som var velegnet til at bruge til Instagram Stories. Her annoncerer man på Instagram med en kort video, som ligger i topbåndet på Instagram. Responsen var fantastisk – engagementet stort og klikpriserne utroligt lave.

I alt modtog Mission 56 ansøgere i et marked, hvor det normalt er rigtig svært at få folk.

 
 

Er du blevet inspireret til din egen rekruttering?

Kontakt os